nixo99 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 vilka pokemon har ni på lvl 100 och i vilket spel??? jag har i alla fall i mitt leafgreen: mewtwo=lvl 100 blastoise=lvl 100 rayquasa=lvl 100 jolteon= lvl 100 electabuzz=lvl 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Sapphire Arcanine = lv 100 Latias = Lv 100 Delcatty = Lv 100 Sen tränar jag ju upp flera stycken nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag har på alla spel glaile charizard kingdra och dragonite men har venusar på 93 och shainy glaile på 79 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag har på alla spel glaile charizard kingdra och dragonite men har venusar på 93 och shainy glaile på 79 :D bra men hur fick du glalie?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Fångar Snorunt i Shoal Cave. (måste vänat till vattnet är borta, sen gå igenom gångarna till du kommer till en isgrotta) Där finns Snorunt och sen utveckla den till Glalie :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag har haft tur där för jag fångade förs en snoront sen jick jag ut tränade den till glaile sen gick jag till baks och volla en shainy snorunt är på 83 tar bara den och den vanliga mot ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 ok, BTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag har inte en ända Pokémon i Lv. 100 på något av mina spel med den närmaste är Sceptile och Tentacruek som båda är i Lv. 72 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Emerald: Sceptile och Swampert (som jag "lånade" av min kompis :visslar: ). Leafgreen: Charizard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Emerald: Sceptile och Swampert (som jag "lånade" av min kompis :visslar: ). Leafgreen: Charizard. tur för dig jag har också charizard,venosaur,blastoise i mitt leafgrren (men jag fick dom av mina vänner) men blastoise är enda i lvl 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Jag har haft rätt många lv. 100 under den tiden som jag haft mina spel: Charizard - gul (råkade radera den av misstag) Raichu - gul (råkade radera den med) Mewtwo - gul (den också) Dugtrio - gul (det är den sista) Pidgeot - gul (har räddat den många gånger när jag skulle starta om ett spel, har den nu på crystal) Raichu - gul (samma som Pidgeot) Charizard - gul (som pidgeot) Mewtwo - gul (samma) Typholosion - crystal Tyranitar - crystal Linoone - ruby Blaziken - ruby Groudon - ruby Rayquaza - ruby Rayquaza - sapphire Rätt många va? :D (även 7 mewtwo som jag fick med missing.no fusket, lv. 126) Redigerat 25 Juli 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Jag har endast en Swampert i Lv.100, som jag har tränt RIKTIGT, inte så som han där över, med en massa rare candy's, visste ni förresten i att R/B/Y så kan Snorlax bli upp till level 149, men om man får han till 150 så blir han automatiskt level 1 . Redigerat 26 Juli 2006 av medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg