pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) jag vet att det finns en sån här tråd men jag hittar den inte har ni shainy bara på gba spel hels jag har shainy glaile på lv 84. och en fråga kan man få fraligator eller andra start pokemon i shainy. Redigerat 25 Juli 2006 av pokeAnte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 jag vet att det finns en sån här tråd men jag hittar den inte har ni shainy bara på gba spel hels jag har shainy glaile på lv 84. och en fråga kan man fraligator eller andra start pokemon i shainy. Ja det kan man (s*t svårt men det kan man). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag fick en guldig spearow på Fire Red. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) hur får man start pokemona shainy är det ägg eller Redigerat 25 Juli 2006 av pokeAnte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Genom tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Det är 1 på 8417(eller nåt sånt)att man möter en Shiny.Själv har jag adrig träffat på en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Finns det shineys på Pokemon Ruby?(stavning?)Har aldrig mött nån & känner ingen som har gjort det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag har en shiny Gengar-Gyarados och en Blastoise+venusaur bytt med kompisar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Finns det shineys på Pokemon Ruby?(stavning?)Har aldrig mött nån & känner ingen som har gjort det heller. Det finns det men man måste ha otrolig tur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Såhär såg min Spearow ut på Fire Red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag har ingen Shiny x'P jag har inte direkt tur ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag har en shiny Crobat! :cool: (Mötte en shiny Golbat i victory road) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg