transformer Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Vilket skulle du rekomendera? Posta gärna link... Just nu har jag licenserat f-secure (ingen trial). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Panda antivirus ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag kör med AVG Free, och Ad-aware Ad-aware hittar fler virus, men det varnar itne när det är något virus på gång, men det gör avg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjJk Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 McAfee är det bäst uppdaterade Antivirus programmet... Funkar bra för mig... Och den behöver man inte krångla så mycket med som Norton när man ska aktivera det, eftersom man inte behöver aktivera McAfee... Eftersom jag alltid laddar ner den nyaste versionen varje år är det väldig bra att inte behöva krångla med sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 McAfee är det bäst uppdaterade Antivirus programmet... Funkar bra för mig... Och den behöver man inte krångla så mycket med som Norton när man ska aktivera det, eftersom man inte behöver aktivera McAfee... Eftersom jag alltid laddar ner den nyaste versionen varje år är det väldig bra att inte behöva krångla med sånt Men det är väl inte gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag kör med AVG Free, och Ad-aware Ad-aware hittar fler virus, men det varnar itne när det är något virus på gång, men det gör avg. Just nu kör jag med f-secure och spybot s&d. Men datorn pallar inte mycket. Är det bättre att byta till AVG och Ad-aware, och om jag byter, drar det ner datorns prestanda mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Nej det tror jag inte, min dator går inte slöare, inte vad jag märker iaf, men du kan ju testa och se vad du tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Kan man installera Ad-aware och AV free, och samtidigt ha kvar f-secure (inaktivt). Kanske man kan testa om det funkar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Om du tänker installera nytt virusprogram ska man helst ha tagit bort det gamla men jag tror inte att det gör så mycket om du har F-Secure avstängt, som du skrev. Men jag tror att Ad-Aware drar mindre på CPU'n än Spybot S&D iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 sophos antivirus,bland det bästa på margknaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Spybot S&D är väldigt bra, söker snabbt & hittar dom flästa virusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.