Drag0nfly Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Spyro: Enter the Dragonfly: Jag hade ju spelat de 3 första Spyro-spelen till PS1 och dom var ju bättre än bäst, men Spyro Enter the Dragonfly, har ful grafik, rösterna skrämmer en katt, hållbarhet räcker inte ens till en 3 åring. Här kommer några bilder på det: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Håller med dig Gulp. Enter The Dragonfly var så dåligt att jag sålde det. Synd att det inte varit bättre, då hade det säkerligen gjort succé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fifamonen94 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Helt klart Need for Speed Most Wanted-Black Edition. É ju för i H*lv*t*t ingen skillnad jämntemot det vanliga :( Å NFS Carbon vá ju inte heller någon höjdare min playtime på det är väl typ 20 min på 7 månader eller nått sånt :( synd att alla som gör spel gör dåliga spel titt som tätt men men det är väll bara å hålla ut ( när det gäller grafiken ) tills PS3 kommer :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag blev besviken över Harry Potter och den flammande bägaren på ps2, trodde det skulle vara mycket mer tuffare. :angry: tredje tidsåldern var f*n bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 DRIV3R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 (redigerat) Jag tror inte att jag köpt nått spel som jag inte gillat, Te.x Jag va på EBgames och skulle köpa ett spel bara kollade lite så såg jag Time Splitters Future Perfect så köpte jag det, hadde alldrig hört talas om det men det va ganska bra spelar det fortvarande ibland och älskar Map Editorn, sen va det när jag köpte Area 51 så blev det 200kr över så jag kollade lite på Shadow Hearts Covenant det kostade bara 199kr så jag tänkte att jag skulle köpa det så fick jag ju 2 spel har spelat Shadow Hearts Covenant tog 60 timmar att klara men det har jävligt bra story älskar det, så nu kör jag det igen så att jag får Good Ending. Redigerat 12 Mars 2007 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg