Pulpen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Josan, jag märkte att det där PC-forumet såg lite ensamt ut. Men varför inte lägga dit Macintosh? Eller kanske Linux? Atari? Ja något till dataforum så det inte blir lika ensamt där. :o Redigerat 26 Juli 2006 av Pulpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag kan steka Pannkakor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Så du vet så existerade forumet Macintosh. Men eftersom det var så inaktivt och trådar som bara hade rubriken. Mac suger så tog admin bort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Så du vet så existerade forumet Macintosh. Men eftersom det var så inaktivt och trådar som bara hade rubriken. Mac suger så tog admin bort det. Smart gjort :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Varför inte skapa ett forum som heter: Annan data? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Josan, jag märkte att det där PC-forumet såg lite ensamt ut. Men varför inte lägga dit Macintosh? Eller kanske Linux? Atari? Ja något till dataforum så det inte blir lika ensamt där. :o for ett tag sen fanns det mac forum men precis som donken sa so blev det bara ¨mac suger ¨inlag men det kom en trad med macs fordelar (jag skriver pa ett franskt tanget bord) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 onödigt att göra nytt, fanns ju ett förr var ju typ bara 3 trådar i hela forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Men är inte MacIntosh ett sorts data-märke precis som Compaq eller HP så varför inte bara diksutera det i PC forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 mac är inte ett data märke mac är som PC en sorts dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Mac är en medidator kan man säga och om ni vill diskutera den får ni göra det i Övriga Konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 mac är inte ett data märke mac är som PC en sorts dator PC=Personal Computer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Och?? Det är som det är. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg