Vitdom Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) G-man's crazy adventures - The homeless man OBS det kanske inte går att se bilden "på den här sidan" så spara ner bilden och kolla på den. http://img78.imageshack.us/img78/9053/scrazyadventuresthehomelessmannd9.jpg G-man's crazy adventures - The wooden pyramid http://img87.imageshack.us/img87/105/scrazyadventuresthewoodenpyramidog7.jpg Och snälla posta inte era serier/poser här, skapa en egen tråd. Redigerat 27 Juli 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 nice ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 nästa kommer att vara MYCKET bättre! men, jag har ide torka så om någon kan hjälpa mig? ni får en credit på presentations bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag tycker inte att dom var särskilt roliga. 2:an var isåfall bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 mm det tycker jag med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 när kommer den 3:e? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 när jag har en ide... nästa kommer att vara MYCKET bättre! men, jag har ide torka så om någon kan hjälpa mig? ni får en credit på presentations bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Helt okej serier, bara en lite grej i tvåan, när killen undrar var lådorna är säger han "Where is my boxes" det ska vara "where are my boxes", jag är en sån som reagerar på små grammatiska fel och stavfel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 jag vet att det är några grammatik fel... de kommer att vara fixade tills nästa serie men jag vet inte vad den ska handla om??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg