Fredrik89 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Joo det var så att jag var o kollade på tokyo drift för nån vecka sen och nu undrar jag om det finns nått liknande fast i spel? Jag har kört båda nfsu och tycker om driftingen i dom, men finns det inget annat bilspel man frå drifta mer på?? Om inte, har ni något annat tips på nått bra bil spel till xbox? Är Forza Motorsport nått bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Ja, Forza är ett bra bilspel, men det är dock ingen drifting i det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Nee tyvärr var d ju inte det, men det sa man ju om gran turismo 4 och d har jag driftat på flera gånger och d är redigt skojj.. Så man kanske borde köpa forza och kolla om d går o drifta där med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Ja, det går ju alltid att testa som sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Burnout 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Kan man drifta på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 burnout serien och om du har 360 ridge racer 6 även om det inte är sådär jätte bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Japp burnout serien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Pgr 2 och Burnout serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg