Aegzor Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Nej, inte 1 och ½, utan om C:a 1 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Okej :] Jag hade hört 1 och ½ år, men jag vet inte ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag ska klart köpa det. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 jag ska nog också köpa det (min lillebror aif) man kan ju köra wifi & ta på hattar på sina pokemon :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Verkar vara ruggigt roligt, men synd att det inte kommer till GBA. Aja, vi GBA-spelare får se fram emot Pokemon Red Rescue Team. :) Kommer i slutet av September, och de har struntat i tränaren i det spelet, så man styr bara pokemonen. :) Verkar riiktigt roligt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 annars är det bara att köpa en begagnad DS, den är nog ganska billig nu när DS lite har kommit ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Lol XDDD Är jag den ända som ska köpa det japanska typ i november ? XDDDDDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Man kanske inte vill importera det från Japan eftersom de flesta här inte kan japanska.Men jag skja nog importera spelet från USA. Redigerat 29 Juli 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag köper bara PAL-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Undra vad uppföljaren heter..... (Ni vet,Pokemon Emerald,Pokemon Crystal,Pokemon Yellow...) Jag tror det kommer heta Pokemon Platina.Om det blir någon alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Platina låter rimligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Aa, men jag kommer iaf skaffa Diamond, Har inte DS men ska skaffa xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg