Eric_H Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Tittar på madagaskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 xP Tänk så många nya Pokemon det kommer att vara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Man får värsta längtan ju. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 xP Tänk så många nya Pokemon det kommer att vara :D Så man kan Bada i Pokémon :P ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Har tråkigt. Man måste ju vänta till 2007!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Tycker jag med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Åh...! Kan det inte komma ut tidigare, orkar inte att vänta sååå länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag tänker köpa det på USA relesen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag vet inte om jag ska göra det, har aldrig köpt från en engelsk sida så jag vet inte hur det går till ;P Annars skulle jag göra det helt klart! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Man kommer använda pekskärmen rätt mycket i spelet, man kommer använda den när man ska välja attacker, sätta på Items på en Pokemon, och gå in på menyn, så jag tror inte att dom tar bort det och gör om nästan ett helt spel för att lägga in det i en annan konsol när dom redan gör en till DS. De kommer inte sleppa D/P till GBA,GBAs tid er over 2007. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 går inte spella upp videon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg