TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Men på videon står det: This video is no longer available :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Såååå typiskt!! >_< videon på sidan har tagits bort ;____; men man kan nog hitta den någon annan stans? Jag tycker det lite bra att det kommer inte förrns länge, dels för att jag måste skaffa pengar till BÅDE DS och spelet hehe och för att man blir mer och mer sugenpå spelet! x''D jag ska lätt skaffa pearl för mitt smeknamn (de folk kallar mej) är shinjú/paru: betyder pärla på japanska, och "huvud" pokemonen till pearl är ju den hittils "sexigaste" :evil: pokemonen parukia (japanska namnet) serebii.net är (tycker jag ;) ) den bästa pokemon sidan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tror att man kan hitta den videon på http://www.youtube.com/ för om man klickar på videon två gånger så kommer youtube sidan upp. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Synd att den inte går och spela upp den längre... Poké brendan:Var i youtube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 man kan hitta spna filmer enkelt på YouTube.com Bara sök på Pokemon Pearl eller något i Sök fältet längst upp till höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag längar inte för jag har inte råd med Nintendo DS. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jag har pokemon pearl(har köpt det i japan)och vill säga att spelet är kull men svårt på japanska.har kommit till 3 gymmet har spelat i en månad nästan.spelet är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag längar inte för jag har inte råd med Nintendo DS. :( Jag har ett Nintendo Ds och har råd med ett till men det går nog till ett Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Viko finns det många nya pokemon där? -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jo som sagt deen fanns på you tube (om det var den) :P http://www.youtube.com/watch?v=72dow6LZJTA :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Ja, du har redan sagt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag har pokemon pearl(har köpt det i japan)och vill säga att spelet är kull men svårt på japanska.har kommit till 3 gymmet har spelat i en månad nästan.spelet är roligt Hah, kul. Hur ser utvecklingarna till starterna ut ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg