Eddy_cool_94_ Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Hej!!! Vet nån hur man dödar extra bossen på agrabah!!! Som kommer ut från Sanden efter man har dödat Riko asso Ansam när man själv blir en hartless!!! Hur ska jag göra???? Snälla svara!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Du ska nog vara på en level mellan 70-100. I början har han saker i båda händerna (han heter "Kurt Ziza") som hindrar all magi, anfall dom tills dom försvinner.(ha med mycket hi-potion och potion innan) Då surrar han runt med huvet, och den hälsan han har då är hans riktiga. Fortsätt tills han reser sig upp och tar en sköld runt sig och börjar flyga lite, bara magi kan träffa honom då, fortsätt tills han faller ner och viftar med huvet igen. Se bara upp för hans andra attacker (orkar inte skriva alla) och fortsätt anfalla honom tills han dör. Du får 20000 ex.p för honom som t.o.m ger ny nivå på en 99 nivåad kille som är seg med l.v ökningen i slutet. Lycka till!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag blir alltid dödad när han börjar snurra runt. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Det är bra att summona tingeling precis när matchen börjar. Du måste vara jäkligt snabbt för man får ej summona i fighten, men du hinner som sagt i början. Tingeling e väldigt bra då hon helar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Tack för tipset, Berra, Det ska jag testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag tror inte att det funkar... i början kan man ju inte använda NÅGON magi, säkert inte summon heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Hmm, det har du faktist rätt i, ruby king. Men man borde väl frambringa en summon när man får tillbaks magin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag har bara 52lv!! Hur får jag lv snabbare!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Man kan visst summon ! Använd bambi den är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Hmm, det har du faktist rätt i, ruby king. Men man borde väl frambringa en summon när man får tillbaks magin? Ja då går det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Det ska gå precis i början, innan summons låser sig. Jag lovar, jag har testat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Hur menar du med det? :huh: Redigerat 29 Juli 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg