Hoppa till innehåll

Fusk Till Robotkampen/robotrage


darzak

Rekommendera inlägg

från och med nu tänker jag sälja hacket och denna tråd ska stängas om ni vill köpa hacks till robotkampen eller andra spel så tar jag bara emot betalningar via Paypal här är bilden på när jag fuskar och kan mods snälla låsa/stänga/slänga den här tråden nu

http://img115.imageshack.us/img115/7273/darzakhacksvj5.th.png

Redigerat av darzak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är faktiskt inte intresserad av att fuska. Det är töntar som gör sånt. Speciellt på online-spel.

Vill du kanske ha lite beröm för att du är så duktig också? ... Nä, det kom inget.

Redigerat av Baranoi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller på att testa detta nu. Om det inte funkar så anmäler jag tråden. :)

 

[EDIT] Asså, det funkar! Prisa gud! Ett problem bara. i filen ni ska installera så finns en trojan. Ert antivirus program tar bort en automatiskt, och sen kan ni bara fortsätta att installera. Bara så att ni vet. ;D

Redigerat av Salzalada
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

från och med nu tänker jag sälja hacket och denna tråd ska stängas om ni vill köpa hacks till robotkampen eller andra spel så tar jag bara emot betalningar via Paypal här är bilden på när jag fuskar och kan mods snälla låsa/stänga/slänga den här tråden nu

http://img115.imageshack.us/img115/7273/darzakhacksvj5.th.png

 

Jaha, nu delar du inte med dig av fusket mer. :(

Aja, då gör jag en ny tråd däör jag noggrant beskriver hur man ska göra. :)

Ni som vill ha fusket, betala inte något till honom. Varför betala när man kan få det gratis? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...