darzak Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) från och med nu tänker jag sälja hacket och denna tråd ska stängas om ni vill köpa hacks till robotkampen eller andra spel så tar jag bara emot betalningar via Paypal här är bilden på när jag fuskar och kan mods snälla låsa/stänga/slänga den här tråden nu http://img115.imageshack.us/img115/7273/darzakhacksvj5.th.png Redigerat 28 Juli 2006 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Är faktiskt inte intresserad av att fuska. Det är töntar som gör sånt. Speciellt på online-spel. Vill du kanske ha lite beröm för att du är så duktig också? ... Nä, det kom inget. Redigerat 27 Juli 2006 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) hemsidan heter ju fuska.se... och är det mycket bättre att fuska i single player spel lr? och alla frågar ju om fusk och jag kan ge dom det... vilken ironi... Redigerat 27 Juli 2006 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Håller på att testa detta nu. Om det inte funkar så anmäler jag tråden. :) [EDIT] Asså, det funkar! Prisa gud! Ett problem bara. i filen ni ska installera så finns en trojan. Ert antivirus program tar bort en automatiskt, och sen kan ni bara fortsätta att installera. Bara så att ni vet. ;D Redigerat 27 Juli 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 CE är inget virus men antivirus program säger det men så länge det funkar för er så är jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) Det går ju inte att ansluta till robotkampen när man trixat med CE? Det står med feta bokstäver "NO MORE MR NICE GUY". EDIT: Vart finns robotrage? Redigerat 28 Juli 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 omg ! No more mr nice guy är intro... robotrage finns på miniclip.com hemsidan och om du inte can connecta till servern så kanske det är Windows firewall eller om du har router ( eller så laddar du ner saker med Ares). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 darzak adda mig på msn [email protected] jag får det inte att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Nu fick jag det att funka, dock så verkar robotkampen inte allt för kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 från och med nu tänker jag sälja hacket och denna tråd ska stängas om ni vill köpa hacks till robotkampen eller andra spel så tar jag bara emot betalningar via Paypal här är bilden på när jag fuskar och kan mods snälla låsa/stänga/slänga den här tråden nu http://img115.imageshack.us/img115/7273/darzakhacksvj5.th.png Jaha, nu delar du inte med dig av fusket mer. :( Aja, då gör jag en ny tråd däör jag noggrant beskriver hur man ska göra. :) Ni som vill ha fusket, betala inte något till honom. Varför betala när man kan få det gratis? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 den enda i detta forum som inte är en leecher e ju jag... och leechers måste förtjäna hacks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Aff, Darzak, du har bara hittat programmet och läst lite om det på internet. Tror knappast att du är en riktig hacker när du knappt kan stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.