Flagg Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Se och lär, bästa rogue spelaren i världen, låt mig presentera: Grim. Film här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Vilken fegis. Blindar sen så bandagerar han sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) Det är bara smart... Och shadowpriest > allt Redigerat 9 Augusti 2006 av noname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 rogues äger i pvp http://video.google.com/videoplay?docid=46...nk+14+pvp+rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) Se och lär, bästa rogue spelaren i världen, låt mig presentera: Grim. Film här! Niar På servern turalyon(tror det e den) e mycket bättre du borde kolla in 1 av hanns filmer EN RIKTIGT PVP KUNG :kung: (Edit) jag menade inte at grim va dålig tycker bara att niar e den bästa ;) NIAR FILM gillar feel the pain vol 1 Mest =) Redigerat 9 Augusti 2006 av Gizmo^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Det är bara smart... Och shadowpriest > allt Roguen ska f*n använda sina egna attacker och spells och inte använda bandages som man kan köpa. Hade han inte bandage så hade han varit död. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Bandage är till för att användas. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det är bara smart... Och shadowpriest > allt Om du menar duelen utanför oggr så hade han klarat sig endå om du kollar på hälsamätarn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Testa kör mot en Hunter, Warlock eller Warrior etc. Rogues har ingen chans mot dem. Warlocks kan vara svåra... Warriors och hunters har vi en chans mot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Men en rogue ska använda vanish så fort som möjligt innan han blir bloodrendad eller fått en serpent sting på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 typ sorry la in fel film förra inlägget har e feel the pain vol 5 NIAR FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolly Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag tycket då att mage e roligast!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg