Justusett Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 haha, jag vet inte äns om dom visar beyblade längre, minns att älskade beyblade och lade ut mkt pengar på att köpa beyblades o sånt. Är det någon som kollar på det fortfarande? Vilken "figur" tycker/tyckte ni mest om? Jag minns att jag tyckte om kai och ray lr vad dom hette :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 ray, tror jag han hette älsakde det också :P men jag vet inte om det går men jag har iaf nr 3 på dvd O_o :D kai också han var så cool :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 HAHa, tyckte att kai ägde med sitt monster, Dranzer lr nåt hette den va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Tittar på det ibland, det är faktist inte så dåligt som många tror. Favoriten är Max. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Hehe, Max gult hår ^^ Vilka tider o kanaler går det? Nostalgi grej, vill se det igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Har för mig att det går på Cartoon Network. Förr i tiden gick det iallafall 17:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Det var väl bara andra sesongen? :s tyckte om första! Mest av allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det går fortfarande Kanal5 klockan 7på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 WoW, men jag vaknar alltid kl halv ett >_< Får väl ställa väckar klockan nångong :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Min favorit är Kai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag kollar inte längre men var helt beroende förut. Favvo personen är(var) Kai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 kai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.