Shaddy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Nä, men allvarligt nu, tror ni inte flugan mår bättre av att bli helt ihjälslagen? Förresten, varför skulle en liten fluga väcka så mycket känslor? Det verkar ganska obegripligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag tycker att detta är spam. jag tror inte att ni är seriösa, ni försöker bara vara lustiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Nä, men allvarligt nu, tror ni inte flugan mår bättre av att bli helt ihjälslagen? Förresten, varför skulle en liten fluga väcka så mycket känslor? Det verkar ganska obegripligt... DJURPLÅGARE!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 där var ett exempel, vad lustig du va. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag tycker att detta är spam. jag tror inte att ni är seriösa, ni försöker bara vara lustiga. Jag är seriös iallafal, se min bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 ärligt talat nu, du bryr dig om den där flugan dör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) ja! Det gör jag! OCH DEN KOMMER ALDRIG DÖ!! MAUAHAHUAHAUHAUAHA!!! eller vänta? är den död? den rör sig inte?? [EDIT] YAY!! DEN RÖR SIG Redigerat 28 Juli 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) du får mig att skratta - åt dig. Erkänn att du bara försöker vara rolig. nä, om ni nu vill gosa med era flugor så visst, bye :) Redigerat 28 Juli 2006 av ThePunisher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag tycker att detta är spam. jag tror inte att ni är seriösa, ni försöker bara vara lustiga. Ojojoj! Det här var ju gulligt! Men om du verkligen vill flugans bästa så borde du nog hrmm... ja, splasha den, så att säga. Om du tänker dig in i flugans situation så ska du nog se vad jag menar. Tänk dig att du är ute och flyger. Och blir fångad i luften av en jätte så stor att det inte är jämförbart med nåt annat. På kuppen bryter du fyra ben och nacken. Sen blir du inlåst i en gigantisk burk av ett mystiskt genomskinligt material, medans den ofattbart kolossala jätten försöker få dig att äta tonvis med mat. Där ligger du sedan helt utmattad med obrukbara vingar, oändliga smärtor i 3/4 av kroppen, och suddig syn. Sen dör du. Så vem är djurplågare egentligen? Men, eftersom flugor är så intellektuellt obegåvade att de knappt kan känna smärta, så betyder allt det här ingenting. Så fortsätt du att mata din fluga medans du varken gör honom en tjänst eller ... ja, vad var det nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 kunde inte sagt det bättre själv, Jayzmo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Kalle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 men jag vill ju hjälpa flugan?? kommer den inte och läka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg