Hoppa till innehåll

Posteraffär I Sthlm ?

Putside

Rekommendera inlägg

Tjabba

Jo jag har en liten undran: Finns det någon poster/affisch-affär i Stockholm eller kanske bara en affär som har ett stortutbud av dem?

Skulle gärna vilja ha lite film/musik posters och finns det inte i huvudstaden så kan det kanske vara svårt att hitta nån annanstans i landet.

Har testat att söka men får inga bra resultat.

Tack på förhand// Putside

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var inne i någon butik för ett tag sedan med massa affischer och sånt, desvärre kommer jag inte ihåg vad den hette eller var den låg >.<

Gallerix brukar väl iofs ha en massa affischer?

Kan även hända att det finns någon passande inne på Rockzone. Dom har en del tygaffischer.

Mjau. Ska tänka efter vad den där affären hette, tror iofs inte att jag kommer komma ihåg det. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Som Sherikan sa finns det grymma tyg flaggor på Rockzone

Men det är typ bara hårdrock/Metal band

Redigerat av Skellington
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu putte, om du bor i STHLM så rekomenderar jag Gallerix i Skärholmen och täby (?) har stort utbud.

Annars Är ju Punkt shop på drottning gatan sveriges största metall affär dom har ju allt inom genren så dom har nog även affisher.

Art galleries brukar ju även ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Punktshop i drottningsgatan ja. Där hittar du en massa läckerheter.

Mest är det Fotboll, Hårdrocks artister och rappare på postern/affischerna men jag tror det duger. Finns också mera motiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...