Hoppa till innehåll

Medlemmar Och Communitys


NossLoad
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har skapat en hemsida och jag söker medlemmar dit men jag vet inte vad som är det bästa sättet att få jätte många medlemmar. nu skriver jag dock adressen till hemsidan bara för att ni ska få ta en titt på den och berätta vad som är bäst för just den här hemsidan så moderatorer, lås inte tråde för att ni tror att det är reklam tack!

 

här kommer länken :

 

www.nossload.nu/site

 

Hoppas ni vet vad jag ska göra för jag behöver all hjälp jag kan få!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Andreasswf

asså...han är ganska bra...men är det inte reklam..:/ och du behöver inte bli så arg lilla du

 

Så det jag menar är att man måste träna mer och lära sig göra avancerade grejer :P

Redigerat av _ray_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså... ray... du e inte så j*vla bra själv på allt, jag äger t.ex dig på wow. + att du är en liten 11 åring själv... visste du inte det? HAHA!!!

 

Tack för vad du sa Quaked_Ess

 

Och jag hade fakiskt inte så mkt tid att göra nåt själv. Det var problemet, jag vill hellre bli 60 än att visa dig hur mkt jag äger dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol denna template har jag sett förut....

 

Nästa gång skapa en egen css och egna bilder och lär dig php/asp.....

 

 

Men den var snygg vart hitta du den hara bara sett den på anndra hemsidor ^^

 

 

 

 

Oh hitta en hemsida med samma tamplate:

 

http://71.18.78.70/

 

en till:

 

http://mobil.in-world.info/diskuze/index.php

 

 

 

Och en sak till denna hemsidans template är gord av: Jupiter

Redigerat av Samir
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan blir ju ganska stel eftersom det är ett ganska vanligt standard forum precis som fuska är det en forum design som används av allt för många. Din hemsida består ju bara av ett forum därför gäller det att jobba hårt för att få forumet intressant så att många vill bli medlem.

 

Det är väldigt bra att du valt att skriva på engelska eftersom det är ganska värderlöst att skriva på svenska det drar inte mycket folk och fler kan ju ta del av det om det är på engelska.

Till att börja med ska du inte ta illa upp av vad tex _Ray_ säger hans egen hemsida är ju inte ngt att glänsa med därför tycker jag inte han ska säga ngt.

 

TIPS:

 

1. Se till att din hemsida kan nås från sidor som: Alltheweb,Google och andra vanliga sökmotorer, så att om man söker på "world of warcraft" så kan man lätt hitta sidan.

 

2. Ändra din tempelate ändra texten, testa och använd större text.

 

3. Visst forumet är lite "Svart och vit" som WASD skriver men färgerna som är nu är bra för de är anpassade så att de ska se bra ut tillsammans, ska du ändra färger såse till att de smälter ihop!det finns inget värre än om man kommer in på en sida där alla möjliga opassande färger har blandats som tex ljusgrönt och rött eller blått och rött. Använd i stället samma färg i olika nyanser.

 

4. Skaffa många "topics" inom ämnet så besökare och medlemar har ngt att börja att diskutera om. Se till så att man kan göra mycket på sidan, både som medlem och som besökare de mest intressanta sakerna ska vara sånt man måste vara meddlem för. För då blir besökarna nyfikna och tänker "Det kan vara ngt bra jag vill bli medlem så jag får prova"

 

5. Tipsa om din sida på olika ställen och be medlemmar att tipsa sina vänner.

 

Några tips från mig hoppas det är till lite hjälp

Lycka till med att skaffa meddlemar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

Sidan blir ju ganska stel eftersom det är ett ganska vanligt standard forum precis som fuska är det en forum design som används av allt för många. Din hemsida består ju bara av ett forum därför gäller det att jobba hårt för att få forumet intressant så att många vill bli medlem.

 

Det är väldigt bra att du valt att skriva på engelska eftersom det är ganska värderlöst att skriva på svenska det drar inte mycket folk och fler kan ju ta del av det om det är på engelska.

Till att börja med ska du inte ta illa upp av vad tex _Ray_ säger hans egen hemsida är ju inte ngt att glänsa med därför tycker jag inte han ska säga ngt.

 

TIPS:

 

1. Se till att din hemsida kan nås från sidor som: Alltheweb,Google och andra vanliga sökmotorer, så att om man söker på "world of warcraft" så kan man lätt hitta sidan.

 

2. Ändra din tempelate ändra texten, testa och använd större text.

 

3. Visst forumet är lite "Svart och vit" som WASD skriver men färgerna som är nu är bra för de är anpassade så att de ska se bra ut tillsammans, ska du ändra färger såse till att de smälter ihop!det finns inget värre än om man kommer in på en sida där alla möjliga opassande färger har blandats som tex ljusgrönt och rött eller blått och rött. Använd i stället samma färg i olika nyanser.

 

4. Skaffa många "topics" inom ämnet så besökare och medlemar har ngt att börja att diskutera om. Se till så att man kan göra mycket på sidan, både som medlem och som besökare de mest intressanta sakerna ska vara sånt man måste vara meddlem för. För då blir besökarna nyfikna och tänker "Det kan vara ngt bra jag vill bli medlem så jag får prova"

 

5. Tipsa om din sida på olika ställen och be medlemmar att tipsa sina vänner.

 

Några tips från mig hoppas det är till lite hjälp

Lycka till med att skaffa meddlemar!

 

gör en guide :o om det du skrev nyss Selene

och nästa som kallar eller säger nått till _Ray_ blir hackad (asså hackad i sin dator)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...