ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 nån som vet vart man kan få pokemon spel i datoren skulle bli himla tacksam om nån vet <_< gärna pokemon R/S eller senare version! SNÄLLA! gärna en sida där man kan ladda ner det gratis :) ni behöver inte svara jag har fixat det nu! :) tack ändå
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) nån som vet vart man kan få pokemon spel i datoren skulle bli himla tacksam om nån vet <_< gärna pokemon R/S eller senare version! SNÄLLA! gärna en sida där man kan ladda ner det gratis :) ni behöver inte svara jag har fixat det nu! :) tack ändå Vänta lite nu....Han har inte ändrat inlägget! Redigerat 29 Juli 2006 av Tomatketchup
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 Du har ju inte ändrat inlägget? Men iaf, kan du skicka till mig? alltså spelen,
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2006 nee men jag skrev ett annat inlägg så stod det på mitt första inlägg! <_<
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 Häng med,940220 har skapat en tråd där han frågar en sak,senare har han fixat det,tydligen,om man ber om hjälp med en sak och säger sen att han har fixat det UTAN att ändra det,betyder ju det att han har skrivit det med när han skapade tråden,fattar du?
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 nee men jag skrev ett annat inlägg så stod det på mitt första inlägg! <_< men alltså, har du pokémon spel till gameboy på datorn? Skicka sidan i så fall! Du är as sjysst då!
Aegzor Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 TK: Han kanske raderade sitt första inlägg, och sen skrev ettt nytt där det stod: jag har fixat det etc. ...
ArgSnickare Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2006 jag skapade tråden och hade den i några timmar sen surfade jag runt och hittade ett spel till datorn! sen klickade jag inte på ändra utan på posta nytt inlägg! fattar ni? det blev på den första eftersom ingen annan hade skrivit nåt! innan jag skrev igen <_<
Boffaroffe Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Det är ett "anti dubbelinlägg"-script. Dvs. skriver man 2 inlägg i rad inom ett antal dagar så blir det ett inlägg utan att det står något. Låst.
Rekommendera inlägg