Ralle10 Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 Hejsan! Jag undrar hur man kollar vilket moderkort man har, och vilka ingångar som finns på det. (jag funderar på att köpa nya datordelar). Vore glad för svar! :kung: Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 Höger-Klicka på Den här datorn och där ser du! :P http://fonsan.org/filer/filer/efterbliven.GIF Citera
Ralle10 Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) men det står bara hur mkt ramminne jag har och vilken processor jag har där :P Eller är det ngn annan flik än allmänt jag ska gå in på? Redigerat 29 Juli 2006 av Ralle10 Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Skrivet 29 Juli 2006 men det står bara hur mkt ramminne jag har och vilken processor jag har där :P Eller är det ngn annan flik än allmänt jag ska gå in på? OMEN KOLLA DÄR DET STÅR AMD OCH ANNAT SK%& Citera
Gäst Tour Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 han ser fortfarande inte vad för moderkort han har där :) lättast är la att öppna datorn och titta vad det står eller titta i programmet cpu cool Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 heh, kolla i enhetshanteraren..lol Citera
Ralle10 Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Jag har kollat enhetshanteraren, men det står inget om något modekort där, bara om grafikkort och processor och sånt :S Och där det står amd och det där när man högerklickar på Den Här Datorn, det måste ju vara processorn? Det där programmet cpu cool, var laddar man ner eller kommer åt det? :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.