frogren Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 skälv läser jag naruto, shaman king, negima, ryonin kenchin (stavning) och air gear. är det någon annan som läser manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag läser One piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Nope. Tecknar bara manga. Och är sjuh*lvetes bra på det också! hrrm... för att vara nybörjare då, förstås. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jupp har läst ut dragonball och läser nu one piece/sandland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 klart man läser manga ;) har minst bok 1 av alla mangor som finns på svenska nu =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag läser och kollar på manga på nätet (furry art/antro art) Manga ownz har till och med gjort en liten animering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag kollar på anime filmer och läser mangaböckerna. one piece och naruto.. jag läste ut dragonball för 3 år sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Har läst alla Dragon Ball, 33 st One Piece(väntar på den 34:e nu), 4st DN Angel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Läser One Piece :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jo jag gjorde det förut. Mina alla 42dragonball böcker är på hyllan och sammlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Har läst alla Dragon Ball, 33 st One Piece(väntar på den 34:e nu), 4st DN Angel. Har One Piece 33 kommit ut? Var kan man köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Läser Snowdrops, Kamikaze Kaito Jeanne & Tokyo Mew Mew... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.