vdsavasfvds Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 ash dåå.. bästa sätten att tjäna pengar på är: 1. Dueling - Måste vara ett bra dueling account 2. Merchanting - Måste vara smart och ha mycket tid 3. Pk - Måste vara ett bra pk account Min bank pic http://img232.imageshack.us/img232/1229/ba...c3000606hb8.jpg Den där banken är inte fejk, men det är inte hans.Den där banken är Cursed You's bank, den bästa duelleraren i rs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) Asså Allvarligt vf sparar ni alla saker? , på alla pic's jag har sett så har alla sparat en massa saker .. Vilket gör att jag inte tror på så himla många .. Visa så tror jag er ;) Cursed You , tror på honom jag har sett honom Redigerat 6 November 2006 av AkerOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hedeankan Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 KAN JAG FÅ NÅT JAG HAR JÄTTE DÅLIGA SAKER. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Luktar tigg :D Vågar inte visa min bank, fullt med skräp som Adament skit saker och massa skit=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 min är inte fejk ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 hedeankan tänk dig för lite innan du frågar. Vem ger saker till någon som tigger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Luktar tigg :D Vågar inte visa min bank, fullt med skräp som Adament skit saker och massa skit=) Jag har inte sagt att din e fejk .. men det finns dom som tar kort på sina banker , sen tar dom on sakerna lite och så lägger dom på andra ställen och sen tar ihop bilden med den andra ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg