Dezen Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 o läslig? går ju inte å se :P Min bank e inget att kolla på, har inget coolt där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 RadiVax:Din bank e fejk. ja vet hur man gör sånna. Zleeping:NICE! OMG! Jag hittade bevis! det står: the bank of radivax of runescape sååååååååå fejk! :ph34r: Vet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Rikare en mej iaf.. Jag måste komma på ett sätt att tjäna cash, nån som vet något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 o läslig? går ju inte å se :P Min bank e inget att kolla på, har inget coolt där :P har du testat med att klicka på min bank och sen förstora upp bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jupp ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Har precis bliit hackad, har blivigt av med full adamant, en rune battleaxe 200 K rune Pickaxe och resten av min bank (rubiner spahirer och fullmithril osv.) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Synd Cooliz..Fast om du dela gubbe med nån så tycker jag inte synd om dej :P Iaf om du inte vill bli hackad,säg inte din kod till nån,ha en bra kod (inga fattiga koder) och scanna din data efter virus för det kan hända att du har en keylogger som kan se alla dina koder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak684 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 jag säljer min gubbe lvl 50 för 140k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) min bank iaf har 1mil i mitt slott på miscellania :medieval: Redigerat 3 September 2006 av oskar_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Rikare en mej iaf.. Jag måste komma på ett sätt att tjäna cash, nån som vet något? Fiska lobbies!Man kan sälja dom för 200-300gp (cooked)! Om du inte är 40 i cooking lvl så kan jag göra det åt dig gratis! http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/rsbank.psd.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) ska lägga upp en ny bild jag har fått mer grejer nu + att då var jag lat tog bara 3 bilder o klistra in till 1 har bara 500gp i banken pg av att jag har lagt in allt i mitt slott :cool: :medieval: Redigerat 3 September 2006 av oskar_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Oskar jag rekommenderar att du tar tillbax dom där 1mil från Miscellania på direkten,du förlorar bara pengar i onödan..Miscellania grejen e inte viktig och du behöver inte ta hand om landet..... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg