Gäst GunsNroses Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. okHan är dålig tycker jag. ok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så? han är bra? och nej jag fattar inte vad du menar med rövslickare? Redigerat 7 December 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok Han är dålig tycker jag. ok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så? Jag tycker inte så. ;)Det sade jag bara för att du skulle få en känsla om hur du är. Hoppas att du har förstått principen... Axl är en ganska okej sångare, men hans röst är lite för hes för min smak. Melodin drunknar liksom lite i all heshet tycker jag, i alla fall på de lägre tonerna. Sedan wheilar (stavning) han lite för mycket. Det blir löjligt på vissa ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jack Black(tencacios D) och Antony keids(RHCP) är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andant Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Axl rose (guns n roses) Kurt cobain (Nirvana) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok Han är dålig tycker jag. ok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så? Jag tycker inte så. ;)Det sade jag bara för att du skulle få en känsla om hur du är. Hoppas att du har förstått principen... Axl är en ganska okej sångare, men hans röst är lite för hes för min smak. Melodin drunknar liksom lite i all heshet tycker jag, i alla fall på de lägre tonerna. Sedan wheilar (stavning) han lite för mycket. Det blir löjligt på vissa ställen. men alltså jag blir inte sur bara för du tycker han är dålig. Redigerat 7 December 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Bono i U2 och Ben i Billy Talent. Båda har extremt unika röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok Han är dålig tycker jag. ok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så? han är bra? och nej jag fattar inte vad du menar med rövslickare? vad menade du med det???????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Bruce Dickinson och Bon Scott har grymma rockröster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Brian Johnson (AC/DC) sköter ett otroligt bra jobb med att få sin "whiskey-röst". Alla borde älska han:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Förre sångaren i AC/DC, Bon Scott, och Jimi Hendrix har en väldigt "tuff" röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Corey Taylor i Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Kotoko och tjejerna i hinoi team :) Kotokos röst är helt underbar Btw de är japanska artister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.