Gäst trunks_ Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Jag har laddat ner ett Playstation 2 spel (super dragonballz)... det är många filer några är i .rar formade och några i nån annan... Hur ska jag göra för att bränna dem på en DVD+R?? Snälla skriv så man förstår det och exakt hur man gör det.! Och föresten ... går de spela det sen på PS2 fast det inte är chippat???
Razec Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Man måste ha ett chippat ps2 annars går det inte.
LillBerra Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Du kan ej spela brända spel på en PS2a, om du inte har det chippat. Det du ska göra med dom små .RAR filerna är att markera alla och sen extrahera dom till en mapp. Sedan bränna som ISO på DVD. Men det är olagligt och snacka nerladdning så jag anmäler.
Gäst trunks_ Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Du kan ej spela brända spel på en PS2a, om du inte har det chippat. Det du ska göra med dom små .RAR filerna är att markera alla och sen extrahera dom till en mapp. Sedan bränna som ISO på DVD. Men det är olagligt och snacka nerladdning så jag anmäler. jaha.. e de sant?? e de olagligt så ska jag ej göra det. jag har emdå inget chippat ps2 ..
LillBerra Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Visste du ej att det var olagligt att ladda ner? Nåja.
Rekommendera inlägg