Nami Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Båda är till DS, inget kommer att komma till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Parukia e lätt coolast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Båda är till DS, inget kommer att komma till GBA. Men åhhh...läs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Diamond - Parukia Pearl - Diaruga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Då kommer jag välja Pearl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Oj förlåt! Blandade ihop dom, Tvärtom ska det vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Diamond då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 vet inte riktigt vilken som är coolast. Båda är snygga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Kommer att köpa Diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Sammahär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag for se vad jag koper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Ska köpa Pearl. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg