Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Hur många gånger har ni varit på bio jag har varit på bio 4 gånger bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag har inte räknat hur många ggr som jag har varit på bio men jag har varit det massa ggr iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Ja man kanske inte räknar men ungefär tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Man brukar inte direkt räkna, men jag har varit på Bio ganska många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag har faktiskt räknat för inte så länge sen och det blev tyvärr bara 16 gånger ungefär! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 brukar inte hinna gå på bio så ofta så jag har bara gått på bio ca 8ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Går på bio en gång i månaden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vet inte riktigt tror 25 ggr eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ca 15?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 2 lr 3 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Ca 30 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) säkert minst 10 gånger ska se scary movie 3 på Lördag med bästa kompisen B) EDIT:Tack för stavningslektionen ,Trunks :P Redigerat 9 Februari 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.