yaaaaaaaay Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 spelet b;rjar spela av sig sj'lvt... sedan f;rlorade jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 vårt virus skydd äger. jag tror vi har F-secure :P min pappa säger att man inte ska klicka på sånna rutor som det står ngt liknade så här "you have 1 new message" vrf ska man inte göra det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Sasser var riktigt skojj att ha. xD Har dock inte haft ett enda virus (iaf som ett antivirus kan hitta) på denna dator (snart 5 år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 om du inte ens kan sätta på datorn är den på något sätt trasig, detta kan inte ett virus göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 vårt virus skydd äger. jag tror vi har F-secure :P min pappa säger att man inte ska klicka på sånna rutor som det står ngt liknade så här "you have 1 new message" vrf ska man inte göra det?? Men gissa? Det är hemsidor som gör att dom kommer upp.. Det är inte epost programmet. Och när man klickar på en sån ruta så kommer man säkerligen till nån virus sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 inget, har linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Länge sedan hade man något som kallades Midnight virus. Pain in the ass. Hade man datorn på 00:00 så formaterade den hårddisken. Sen så har man ju haft roliga tider med Sasser. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 jag fick ett virus som gjorde att varje mapp eller fil man öppnade kom det upp typ 100 stycken i stället för bara en. internet var likadant.tänk er det sitta och trycka ner typ 100 internet sidor. det var det värsta jag varit med om i dator vägen eftersom ingen av sidorna svarade... fick samma en gång körde avg två trojaner och adaware 17 spyware :P inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag fick ett virus, en trojan som satte sig i explorer, internet, startmanyn mm. Försvan, så jag fick ju formatera om datorn. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 jag vet inte om de e ett virus eller om ja har dålig internet motagning, men ibland när ja startar internet så vägrar den funka. och de e så ett tag(ofta en timma), men när jag kollar på motagningen så visar den att ja har "utmärkt" mottagning o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 En gång, på våran gamla Windows 98 så hade vi 400 virus + Spyware. Var helt sjukt! Datorn var helt weird. Och.. Jag tror vi fick dom flesta virusen från Kazaa ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 MSN virus -.- En tjej skrev till mig "Is this you on this picture, länk" Dum som jag är så öppnade jag självklart länken och det blev något lagg med hela datorn, sedan när jag kollar så har jag skickat samma sak till alla som var online på min lista (45 stycken!) som tur var så rensade mitt virus skydd bort det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.