Hoppa till innehåll

Konstigaste Virusen...


Gäst Umbreon_Moon
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst GunsNroses

vårt virus skydd äger. jag tror vi har F-secure :P

 

min pappa säger att man inte ska klicka på sånna rutor som det står ngt liknade så här "you have 1 new message" vrf ska man inte göra det??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vårt virus skydd äger. jag tror vi har F-secure :P

 

min pappa säger att man inte ska klicka på sånna rutor som det står ngt liknade så här "you have 1 new message" vrf ska man inte göra det??

Men gissa? Det är hemsidor som gör att dom kommer upp.. Det är inte epost programmet. Och när man klickar på en sån ruta så kommer man säkerligen till nån virus sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Länge sedan hade man något som kallades Midnight virus. Pain in the ass.

Hade man datorn på 00:00 så formaterade den hårddisken.

Sen så har man ju haft roliga tider med Sasser. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

jag fick ett virus som gjorde att varje mapp eller fil man öppnade kom det upp typ 100 stycken i stället för bara en. internet var likadant.tänk er det sitta och trycka ner typ 100 internet sidor. det var det värsta jag varit med om i dator vägen eftersom ingen av sidorna svarade...

fick samma en gång körde avg två trojaner och adaware 17 spyware :P inte kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MSN virus -.-

 

En tjej skrev till mig "Is this you on this picture, länk" Dum som jag är så öppnade jag självklart länken och det blev något lagg med hela datorn, sedan när jag kollar så har jag skickat samma sak till alla som var online på min lista (45 stycken!) som tur var så rensade mitt virus skydd bort det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...