simlar99 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 (redigerat) själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes: snälla svara plz Tillsagd//Draghon Redigerat 5 Augusti 2006 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 En Network Adaptor kostar väl cirka 500, sen vet jag inte om det kostar att spela i månaden. Men gå in på www.playstation.com och leta, där kan du säkert hitta mer information on Online till PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 men för att gå in där måste man marcomedia flash play någonting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hmm det visste jag inte. Men det är gratis att ladda hem precis som Java när man går in i chatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 ja det vet jag men jag får inte upp chatten jag ´vet inte varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Köp en adapter på Game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 ska köpa det på game i luleå för det är närmast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 ja det vet jag men jag får inte upp chatten jag ´vet inte varför sök på google så hittar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag vet ej heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes: snälla svara plz HA dig skulle jag velat strida mot! <_< har varvat alla spel! och alla vapen i lvl 99!(fast det va as lätt att fixa <_< ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 (redigerat) själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes: snälla svara plz Ej så troligt att du har varvat ALLA spel. ROFL, sen så tror jag ingen är speciellt intresserad över dina skills med spel. simlar99: Gör det :) Du kan kolla http://www.webhallen.com också. ;) Redigerat 4 Augusti 2006 av LillBerra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes: snälla svara plz men jag spelar nästan aldrig det för när vi spelar flera så säger dom att jag är för bra när jag spelar vmed lag med dom då skryter dom som in i bomben så jag måste spela online p.s har också alla spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg