Hoppa till innehåll

Online


Rekommendera inlägg

själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes:

 

snälla svara plz

 

Tillsagd//Draghon

post-35148-1154267350_thumb.gif

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes:

 

snälla svara plz

 

HA dig skulle jag velat strida mot! <_< har varvat alla spel! och alla vapen i lvl 99!(fast det va as lätt att fixa <_< )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes:

 

snälla svara plz

 

Ej så troligt att du har varvat ALLA spel. ROFL, sen så tror jag ingen är speciellt intresserad över dina skills med spel.

 

simlar99: Gör det :) Du kan kolla http://www.webhallen.com också. ;)

Redigerat av LillBerra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själva online tappen eller vad det nu heter kostar ju men kostar det att spela spel online snälla svara för jag vill spela ratchet gladiator online för jag är bäst på dom närmaste 5 kvarteren :rolleyes:

 

snälla svara plz

 

men jag spelar nästan aldrig det för när vi spelar flera så säger dom att jag är för bra när jag spelar vmed lag med dom då skryter dom som in i bomben så jag måste spela online p.s har också alla spelen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...