Hoppa till innehåll

Metroid Prime Hjälp


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

En dörr utan energi i Phendrana Drifts? Du kan inte skriva vad rummet heter? Tryck på "Z" så ser du kartan och namnet på stället där du är. Min gissning är att du måste använda Thermal Visor för att kolla någonstans i närheten efter en eller flera knappar som måste aktiveras med Wave Beam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En dörr utan energi i Phendrana Drifts? Du kan inte skriva vad rummet heter? Tryck på "Z" så ser du kartan och namnet på stället där du är. Min gissning är att du måste använda Thermal Visor för att kolla någonstans i närheten efter en eller flera knappar som måste aktiveras med Wave Beam.

 

ja jagär i phendran drifts och i ett rum som heter nåt med ruined och det finns nån slaks knapp man ska sjuta på men den är det en staty ivägen för.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, är det rummet där det finns massvis av statyer uppsatta på väggarna av chozo-huvuden? Isåfall är det en staty som ska vara warrior (tror jag det var, skanna den). När du hittat denna skjuter du sönder den med en missil och sedan hoppar du in i bomb slot'en i morph ball och voila, dörren öppnas :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...