zitroz Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 hur öppnarman dörren utan energi i is delen. har brotom.
KazeN Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 En dörr utan energi i Phendrana Drifts? Du kan inte skriva vad rummet heter? Tryck på "Z" så ser du kartan och namnet på stället där du är. Min gissning är att du måste använda Thermal Visor för att kolla någonstans i närheten efter en eller flera knappar som måste aktiveras med Wave Beam.
zitroz Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2006 En dörr utan energi i Phendrana Drifts? Du kan inte skriva vad rummet heter? Tryck på "Z" så ser du kartan och namnet på stället där du är. Min gissning är att du måste använda Thermal Visor för att kolla någonstans i närheten efter en eller flera knappar som måste aktiveras med Wave Beam. ja jagär i phendran drifts och i ett rum som heter nåt med ruined och det finns nån slaks knapp man ska sjuta på men den är det en staty ivägen för.
KazeN Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Skrivet 31 Juli 2006 Aha, är det rummet där det finns massvis av statyer uppsatta på väggarna av chozo-huvuden? Isåfall är det en staty som ska vara warrior (tror jag det var, skanna den). När du hittat denna skjuter du sönder den med en missil och sedan hoppar du in i bomb slot'en i morph ball och voila, dörren öppnas :).
Rekommendera inlägg