Ravenger Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det har åskat ganska mycket förra veckan typ så nu har vi varit borta i en vecka och glömt dra ut datorkontakten, nu är min dator sönder :S så jag måste vänta typ 1-2 veckor tills den e fixad igen! xS (jag skriver detta på en bärbar dator) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jaha, och vad berör det oss? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titak Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 inte för att vara elak men tja. Varför skriver du det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Varför kan du inte använda din bärbara dator då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det var nog inte bara din dator som fick kortslutning :/ :p Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg