Hoppa till innehåll

Fel På Min Dator.....

Rekommendera inlägg

Skrivet

Äntligen fått en egen dator min familj har delat på 2 st men nu har jag fått en av våra... men innan jag fick den sa det att battariet i datorn var lågt så innan vi byte plats på datorn köpte vi ett nytt batteri och byte ut det. nu när man startar datorn säger den att batteriet är lågt tryck f1 för å forsätta eller f2 för setup.

När man trycker på nåt av dom så hänger sig hela ski*en.

P.s Det är ej en bärbar dator det är en dell. det är batterier som får datorn å komma ihåg hur den ska starta typ hoppas ni fattar vilket batteri.... :(

Skrivet

fast vu hyr ej datorn längre så det finns ingen kund sport längre... man får väl lämna in den på service men det tar så lång tid.....

Skrivet

Nej vi har dubbel kollat och vi har testat och sätta ditt det gamla batteriet igen och det händer inget!!

Yippie datorn funkar nu ... tror de va nåt jä**a virus för när man ominstallera om datorn så funka de igen!

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...