Gäst Youx Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Äntligen fått en egen dator min familj har delat på 2 st men nu har jag fått en av våra... men innan jag fick den sa det att battariet i datorn var lågt så innan vi byte plats på datorn köpte vi ett nytt batteri och byte ut det. nu när man startar datorn säger den att batteriet är lågt tryck f1 för å forsätta eller f2 för setup. När man trycker på nåt av dom så hänger sig hela ski*en. P.s Det är ej en bärbar dator det är en dell. det är batterier som får datorn å komma ihåg hur den ska starta typ hoppas ni fattar vilket batteri.... :( Citera
Nafrali Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Skrivet 31 Juli 2006 Ring Dell's kundsuport och förklara problemet. Det kommer väll någon från Dell hem till er och fixar det. Citera
Gäst Youx Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Skrivet 31 Juli 2006 fast vu hyr ej datorn längre så det finns ingen kund sport längre... man får väl lämna in den på service men det tar så lång tid..... Citera
Gäst Youx Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Nej vi har dubbel kollat och vi har testat och sätta ditt det gamla batteriet igen och det händer inget!! Yippie datorn funkar nu ... tror de va nåt jä**a virus för när man ominstallera om datorn så funka de igen! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.