Titak Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Hej. Jag fyller snart år o tänker köpa ett psp o kanske gta. Men jag vet inte om jag ska köpa gta liberty city stories till psp eller ps2. Vilket e bäst? Det verkar bättre på psp för då kan du spela utomhus o så men jag är osäker :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Köp det som känns bäst har du haft tv spel innan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titak Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 ja jag har haft tv spel:) Men ska nog köpa till psp. Då kan man spela i bilen o sånt. Låter bättre:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag skulle ha väljt psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 valt, lär dej stava. gta lcs är jätte dåligt på ps2 för där är allt förstorat. mkt ättre på psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 det är jätta kul att ha med till t.e.x skolan om man har en lång rast/håltimme så kan man dra fram sitt psp och börja köra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg