splintercell987 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 (redigerat) Jag kan inte skjuta ner dom där UAV-sakerna (UAV = unmanned aerial vehicle) som flyger omkring i vissa banor. Jag kan bara skicka störningar med SC pistol. Hur förstör man en sån sak!? :( :( :( Redigerat 1 Augusti 2006 av splintercell987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 hmmm du kanske inte ska eller så går det inte och du ska komma förbi dom utan att ens pröva skjuta dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men jag har sett Sam Fisher skjuta ner en UAV innan banan startade. Det blev ett rökmoln. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 men man kanske inte ska det och precis som till exempel videorna i Devil may cry där Dante kan ta en kula i huvudet och bara säga aj och gå därifrån, bara för att han gör det i videorna kanske man inte kan det/ska det i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men ändå. Man borde kunna förstöra dom. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 MEN NU KAN MAN INTE DET, SLUTA TJATA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Men den där Dante fick kanske kulan i örat. Då dör man inte och man säger definitivt "AJ". :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Du måste använda Snipern för at dom ska förstöras. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jo man dör rejäldt om man får den i örat då kulan går rätt igenom hjärnan då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag ska försöka med Sniper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg