Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Hey! Jag ska starta ett gruppforum ganska så snart. Namnet är Helltrain Det kommer att finnas 9 platser. Forumet handlar om typ allt. Jag kommer inte att ta in spammare och folk som bara förstör. Medlemmar: 1. SlayerX 2. Ripto 3. Donkey Kong 4. Guggo 5. Marabou (avstängd tills 1:a augusti) 6. Jag ;) 7. Jayzmo 8.The_Dark_Yoda 9. BuckeN 10. Corpsegrinder Jag startar gruppforumet ikväll kl 00:00 om jag får in mer är 5 medlemmar. För att komma in så skriver du bara en bra anledning. och för att forumet ska kunna hålla i sig så får du gärna sponsra med fm (inget tvång, men dom som sponsrar får mycke störra chans att komma in) (detta kan inte vara 1.21 vaa?) Redigerat 31 Juli 2006 av Keyser_Soze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Anmäler mig för tjänstgöring ! Men, skall man ge dig fm innan man får veta om man kommer in eller inte ? Då kanske man har slösat bort sina fm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag vill gärna vara med i Helltrain för att det verkar vara ett bra ställe att gömma sig för alla spammare. Sen finns det väl en del roligt man kan diskutera om också. Kostar det FM att joina eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Om man ger mig fm så är chansen nästa 100% att man kommer in (om man sponsrar typ drygt 100fm) och om man ändå inte skulle komma in för att det är folk som sponsrar mer så får man tillbaks sina fm. nej ripto det kostar inte., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Okej, jag kan skicka dig FM, hur mycket vill du ha? (Betalar ej över 1000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) ja du, ger du mig 1000 så är du totala garanteran en plats :) Redigerat 30 Juli 2006 av Keyser_Soze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Visst, inga problem! Skickade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Du är medlem. Grattis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 jag kan vara med som mod eller vanlig :P är mod på varningstejp och skäter mig bra :P Om jag får bli mod UTROTA ALLA SPAMMING TRÅDARNA! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vill du sponsra eller ej? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 sponsra med vad? har redan skickat 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Det räcker :) du är typ helt garanterat medlem ;) Redigerat 30 Juli 2006 av Keyser_Soze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.