agiyr Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Corpsgrinder har fel, Dave37 har fel och agiyr har rätt. Roar får en Pokemon att fly oavsett om någon har använt Mean Look eller Spider Web. Nu är vi 3 mot 2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Corpsgrinder har fel, Dave37 har fel och agiyr har rätt. Roar får en Pokemon att fly oavsett om någon har använt Mean Look eller Spider Web. Menar du väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Nej. Du och dave 37.Jag,mega martin,dark angel och Mezox. Redigerat 10 September 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vikcrille2 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 hur gör man sweet scent med oddish? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 hur gör man sweet scent med oddish? Enkelt du lär oddish sweet cent sen går du in i en battle sen gör du den bara :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag hittade han bara sådär och råka döda han :P vilken röta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag hittade han bara sådär och råka döda han :P vilken röta :P Försökte du fånga han eller visste ni inte att han var legendarisk?Men sund i alla fall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag hittade han bara sådär och råka döda han :P vilken röta :P hade inte en j*vla aning vad det va för typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thefreakypillow Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) man ska ha en oddish och göra sweet scent så att den dyker fram och någon pokémon som kan mean look så att den inte kan rymma :rolleyes: vart får man oddish på crystal då?? assså ja vet var men dag-tid ellr natt-tid? och hur dyker entei ellr raikou upp om man använder sweet scent i en annan battle?? :blink: Redigerat 15 April 2007 av thefreakypillow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg