Ravenger Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 hej! jag har en warrior på PVE test realmen som heter Rashuhakk, jag raidade gromgol tillsammans med 3 grupper. Vi tog över hela stället, dödade wind rider och slaktade alla som kom med zeppelinaren. (dom som hade på pvp) sen så tänkte vi åka till UC fast jag var hos min kompis å körde för min dator e sönder, jag var tvungen dra hem och äta så jag kunde inte komma :S om någon har en ally på PTR så adda mig! jag kommer troligen spela imorron, då kanske vi kan raida det`;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 hej! jag har en warrior på PVE test realmen som heter Rashuhakk, jag raidade gromgol tillsammans med 3 grupper. Vi tog över hela stället, dödade wind rider och slaktade alla som kom med zeppelinaren. (dom som hade på pvp) sen så tänkte vi åka till UC fast jag var hos min kompis å körde för min dator e sönder, jag var tvungen dra hem och äta så jag kunde inte komma :S om någon har en ally på PTR så adda mig! jag kommer troligen spela imorron, då kanske vi kan raida det`;) Jag tycker du borde sluta utnyttja kompisar.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 varårå? :blink: utnyttja utnyttja utnyttja :P nejmen det e ju kul att prata med nån som e svensk ;) även fast det kanske finns 1000 svenskar online varje dag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 varårå? :blink: utnyttja utnyttja utnyttja :P nejmen det e ju kul att prata med nån som e svensk ;) även fast det kanske finns 1000 svenskar online varje dag :P vafan snackar du om nu då? Vadå kul å snacka me nån som e svensk? :blink: Ja menade de e ju shjysst av dig att dra till din kompis å spela på hans data bara för att din e sönder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 vafa* var det det du menade lol ^^^^ gånger 34 :P vi lanar ju.. fast vi gör en massa annat! åka till grillen och käka :P /(kanske nån gång)\ fotboll Dart se film med mera ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 vafa* var det det du menade lol ^^^^ gånger 34 :P vi lanar ju.. fast vi gör en massa annat! åka till grillen och käka :P /(kanske nån gång)\ fotboll Dart se film med mera ;) okejokej...men ja fattar fortfarande inte va du menar med: "Kul å prata me en svenskt ibland" :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Han spelade inte wow med sin kompis data. Han spelade men hans kompis dator. Förlåt för att jag är petig men det finns faktist schyssta kompisar som låter sin kompis spela ett tag på sin egna dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jag heter Arogue (yepp, jag var tydligen nr.1) och... jag var nr1 po min andra copy ockso, kommer tyverr inte ihog vad det var for class, tror warlock (e i usa, kan inte skriva vissa bokstever) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Han spelade inte wow med sin kompis data. Han spelade men hans kompis dator. Förlåt för att jag är petig men det finns faktist schyssta kompisar som låter sin kompis spela ett tag på sin egna dator. Hehe okej..Men ja trodde han stack hem till sin kompis bara för att hans data va sönder..å sen satte sig vid sin kompis data å börja spela wow men förslåt då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag heter Arogue (yepp, jag var tydligen nr.1) och... jag var nr1 po min andra copy ockso, kommer tyverr inte ihog vad det var for class, tror warlock (e i usa, kan inte skriva vissa bokstever) nej på min gubbar hette jag också Arogue, ahunter, awarrior, apaladin, men när du loggar in på test så får du byta om, det kanske står att din gubbe hette "paladin3BC42" eller nåt sånt, så hette min pala fast när man trycker enter world får man ändra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 bluuuuh va trist :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 bluuuuh va trist :( hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg