Andersffs Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Tja, söker personal till ett seriöst projekt.. Det ska bli ett rollspel, single player.. Om spelet blir bra kanske det kommer att säljas, & släppas på multi player. Spelet ska göras i Game maker, ett bra program där man kan göra det mesta. Det jag behöver är: Designer: Ska kunna göra rörliga animationer. Kodare: Som är bra på att ställa in inställningar samt koda i game maker. Bakgrunds designer: ska kunna göra snygga och passande bakgrunder. Det kommer säkert att behövas flera personer. Dom som är på kan svara på denna tråd eller maila: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 vad gör du då??? ''hittar på ideerna''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Animationerna & kodar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 asså..anders du var ju med i gwr...-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) asså..anders du var ju med i gwr...-.- Anders jag är jätte gärna med :P jag är smågottig i flash och kan göra jätte bra Streckgubbar och lightsabers ^^ och jag kan göra knappar menuer och annat ^^ adda mig på [email protected] Redigerat 2 Augusti 2006 av BondaKransDans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 gamemaker e inte min grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 asså..anders du var ju med i gwr...-.- Va med på GWR istället, då behöver vi dom som kan arbeta i Flash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nej så klart man ska göra Game maker spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Ja värsta retro...Jag brukade göra i TGF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 okej inte för att vara negativ med du vet väl att för att få ett bra spel så måste man ha många års erfarenheter och spelet kommer ta ca 1-2år .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jaså har du bestä,mt det elr? tibia var ett bra spel från början å det tog f*n inte ett år å skapa första betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jaså har du bestä,mt det elr? tibia var ett bra spel från början å det tog f*n inte ett år å skapa första betan Tibia är så j*vla b ! en bakbunden schimpans kan göra bättre >.> min granne jobbar som speltilverkare och deras snabbaste spel var 3månader och det var typ tetris , sj*vla menyerna och programeringarna tar flera veckor , månader .. det är f*n inte lätt att göra ett snyggt spel med endast amatörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.