Westkust Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) jaså har du bestä,mt det elr? tibia var ett bra spel från början å det tog f*n inte ett år å skapa första betan Vad dryg granne du måste ha som kan göra tetris på 3 månader. Jag kan göra tetris i ett demo spel som man får till PS2 på 2 minuter. Redigerat 13 Augusti 2006 av w0rLdBuGG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Kan ni inte hålla er on topic? Det blir aldrig nåt av det här.. Många har snackat om att göra spel i GM och sånt men det har inte blitt nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Hade ni seriöst tänkt att sälja ett spel gjort i GM? Vilken målgrupp riktar det sig till? Isf måste ni få till ett riktigt beroendeframkallande spel för att ens kunna sälja en kopia... ...Jag tycker ni ska satsa på 3DGSA istället för GM...kanske tar lite något tid att lära sig, men det blir f*n så mycket bättre än GM. Dessutom har redan många spel som gjorts i 3DGSA sålts i många kopior. Hursomhelst..Ni har mycket större chans om ni överger GM.. PS..Min åsikt är att Tibia är riktigt j*vla värdelöst...nästan i klass med RuneScape-värdelöst...å det finns inte många spel som är lika värdelösa som RuneScape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Alvarligt så är Rune-scape ett hittils bästa online spel som är kodat i java.. Och GM är tillräckligt bra om man ska göra ett Rpg spel i 2D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 okej inte för att vara negativ med du vet väl att för att få ett bra spel så måste man ha många års erfarenheter och spelet kommer ta ca 1-2år .. Jaha du... säkert... Jag har själv gjort ett rpg spel man kunde spela över LAN och det tog inte mer än 1 vecka. Det tar inte mycket tid att göra spel om du gör dom i GM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 han ville väl inte ha oschyssta komentarer utan en crew till sitt RPG spel? Har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Thats right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.