Hoppa till innehåll

Seriöst "rollspels Projekt"..


Rekommendera inlägg

jaså har du bestä,mt det elr? tibia var ett bra spel från början å det tog f*n inte ett år å skapa första betan

 

 

Vad dryg granne du måste ha som kan göra tetris på 3 månader. Jag kan göra tetris i ett demo spel som man får till PS2 på 2 minuter.

Redigerat av w0rLdBuGG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hade ni seriöst tänkt att sälja ett spel gjort i GM?

Vilken målgrupp riktar det sig till?

 

Isf måste ni få till ett riktigt beroendeframkallande spel för att ens kunna sälja en kopia...

 

...Jag tycker ni ska satsa på 3DGSA istället för GM...kanske tar lite något tid att lära sig, men det blir f*n så mycket bättre än GM. Dessutom har redan många spel som gjorts i 3DGSA sålts i många kopior.

 

Hursomhelst..Ni har mycket större chans om ni överger GM..

 

PS..Min åsikt är att Tibia är riktigt j*vla värdelöst...nästan i klass med RuneScape-värdelöst...å det finns inte många spel som är lika värdelösa som RuneScape.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej inte för att vara negativ med du vet väl att för att få ett bra spel så måste man ha många års erfarenheter och spelet kommer ta ca 1-2år ..

 

Jaha du... säkert...

Jag har själv gjort ett rpg spel man kunde spela över LAN och det tog inte mer än 1 vecka.

Det tar inte mycket tid att göra spel om du gör dom i GM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...