CeZ Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Haha! skönt i trailern när hon den blonda lurar bort hunden och sen visar att hon har kvar pinnen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Hehe, japp! Men vad taskigt att sälja ungarna. Kommer inte jag att göra. Eller...kanske om djuren blir galna i att föda ungar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jahopp... och sen när man kommer hem från jobbet kommer man antagligen ha 600 valpar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 å va söta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja måste bara ha det :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Kommer man att kunna styra över sina husdjur precis som med människor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hannahk Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 längtar till de kommer. :P <_< :lol: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) Jag med, men jag tror inte man kan styra djuren dom har nog frivilja :P och det kommer nog bli SUPER bra..! :wub: Redigerat 17 September 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 kuung!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 mm.. jag ska nog köpa d, kanske till min lillsyrra, jag orkar inte köra.. jag typ gör en familj, min kompis inreder, jag ser till så att alla får typ toppenjobb och så kör jag en ny familj, kul va? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klg Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 man kan ha hiss på the sims 2 arbetsliv!!! :D B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jo, äntligen är det sant! The sims2 djurliv kommer släppas runt den 20 oktober. Enormt glad :). Man ska kunna ha hundar, katter, papegojor & marsvin ;) Sköööj eller hur alla 2-fans :D idag typ? så skojigt ^^ ska kanske köpa hele expanstions packetet (stavning?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Fy f*n va bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg