wario Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 jag bara undrar hur man ändrar sitt födelsedatum?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Skicka ett PM till admin och säg att du angav fel personnumer och skriv vad som är ditt rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 vill du in till 15+ forumet, eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Frågade han. Hur byter man födelsedatum för att jag vill gå in på +15 forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Skicka ett mail till [email protected] och ange dit användarnamn, medlemsnummer samt det som du vill ska ändras så fixar admin det åt dig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Frågade han. Hur byter man födelsedatum för att jag vill gå in på +15 forumet? Varför ens ge ut fel ålder? Om han säger att han är över 15 till admin så är det något skumt med det. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Frågade han. Hur byter man födelsedatum för att jag vill gå in på +15 forumet? Det stog har jag för mig att om man ljuger om sin ålder så tar admin ut bildbevis.Och om den personen ser betydlig yngre än 15 år så.... Vet jag inte Datalagg Redigerat 7 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wario Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ta det lungt grabbar <_< jag tror att jag skrev fel när jag skulle skriva in mitt födelsedatum...det stod att jag va 18 år men jag e bara 14... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 hehe nu är du fjorton jag har me skriv fel personnummer men bara 5 dagar fel jag skrev 19:ende maj istället för 14 maj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.