Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man kör inte i stockholm. man kör i paris eller washiongton(tror det stavas så). Washington!! :D Spelet e inte så roligt 1:an e roligare tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Disco Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vad snackar ni om! det är skitbra. men en sak är dålig! DET BORDE FINNAS MER BANOR!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Just det vad snackar ni om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag lånade det av en kompis förnågra dagar sen och det var kul men lite barnsligt. Ganska svårt var det också :1_hi: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har MM3.Jag tycker det är ganska svårt på några banor men det är kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox_R_Style Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Helt OK. Men jag tröttnade efter 4-6 månader. :frown: NFS spelen är mer fartfyllda; såsom "2 Hot Pursuit" o "Underground" -Har båda till BOXEN. :lol: 8) DRIVER 3 LR som fansen' säger: "Driv3r" ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McGregor Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Det är sådär tycker jag, känns som man kan tröttna ganska fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vad snackar ni om! det är skitbra. men en sak är dålig! DET BORDE FINNAS MER BANOR!!! jag dte är sant :Doch att jag tycker det ska finnas mer städer inte bara paris och wasinton d.c! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ja ganska men lite kass fart kännsla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Grafiken hackar den med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
"Zui" Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 det är roligt men det är rätt svårt att få bilar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 man får ju köra som en dåre för att klara vissa uppdrag ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg