Gäst newnameguy Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 artmoney är olagligtHuh, asså allvarligt. När kmmer folk att börja förstå?Artmoney är INTE olagligt... artmoney är däremot olagligt att använda för vissa syften, t.ex. på en internetbank. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) jaja,men igentligen är alla rs fuska olagliga för att när dom gjorde spelet fanns det inga fuska men simpla "hackers" hackar sig in på runescape.com och fixar fusk som dom säljer till bra pris,men dom flesta fuska inehåller virus och slår ut datorn. och fusk(chats) använder bara dom som inte orkar spela och vill vara bäst på spelet. Redigerat 12 Augusti 2007 av xkenta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 jaja,men igentligen är alla rs fuska olagliga för att när dom gjorde spelet fanns det inga fuska men simpla "hackers" hackar sig in på runescape.com och fixar fusk som dom säljer till bra pris,men dom flesta fuska inehåller virus och slår ut datorn. och fusk(chats) använder bara dom som inte orkar spela och vill vara bäst på spelet.JA så det är ingen bra ide att försöka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Det finns inga fusk, det finns bots som styr din rs gubbe så att du slipper sitta vid datorn. Kan det bli enklare? Och det är INTE OLAGLIGT! Du åker inte på böter eller fängelse för att botta på rs, du bryter mot en av deras REGLER, INTE EN LAG. Capish? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitroboy Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) är det någon som vet några rs fusk har letat men hittar inga .t.e.x.ett pogram som man får 999999999999999k eller satt man går upp i lvl med nåt progr :medieval: :medieval: :kung: :cool: Hmm Ja , jag ger ut saker så sidan heter scamscam skriv vad ni vill ha så skickar jag över lätt:D räcker så mycket lagret räcket Jag ger ut saker i denna sida scamscam Redigerat 19 Augusti 2007 av Bjornfarsan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) scammer vf ska man gå på det där? det är bara ett stort fett scam "jagex just for you" jagex har själv skrivit på runescape.com att dom inte ger ut några saker även om du är deras bästa vän Redigerat 16 Augusti 2007 av xkenta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bvbv Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 lita på han eller hon jag fick 1 mile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 mm visst, du ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 han ger till den första kanske för att få med sig en spelare för att han skulle kunna scamma fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Med artmoney får man inte pengar på rs eller nått heller, om man droppar dom och tar upp igen får man tillbaka dom pengarna man hadde innan, man kan däremot inte köpa något för dom sen heller!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrBigBen Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Bästa fusk sidan enligt mig: Runefisk.3w.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Bästa fusk sidan enligt mig:Runefisk.3w.seFin bump + En scam sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg