Tano Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Skulle vilja ha några tips om bra RPG spel, där det går att spela flera spelare i (t.ex lan, även online) Har spelat t.ex Titan Quest Diablo (1&2) Neverwinter Nights World of Warcraft Dungeon siege (1&2) Sacred Runescape Har ni några tips om spel i den stilen, online eller LAN? Gärna nåt MMORPG spel som är helt gratis där som jag å mina polare kan lira då vi lanar etc :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tibia kan väl vara kul när man lanar och PK:ar, WC3 kan också vara ett roligt lanspel. Men annars så vet jag inte, du har nog spelat det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tano Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tibia kan väl vara kul när man lanar och PK:ar, WC3 kan också vara ett roligt lanspel. Men annars så vet jag inte, du har nog spelat det mesta. Mm om du söker efter Tano i tibia så kan du förstå att jag är ganska less det skitspelet :D lirat wc3 btw men tack för tipsen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) lol jag tröttnar på lv 15 på tibia <_< :P Jag "hatar" att bli pkad så när jag blir det så tar jag bort gubben för då tycker jag att den inte går o spela med sen :( .. Name: Tano Sex: male Profession: Paladin Level: 100 World: Azura Residence: Thais Last login: Jun 26 2006, 12:17:48 CET Comment: RL brother to Exmind. Account Status: Free Account :cool: Redigerat 1 Augusti 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Paper Mario the thousand year door för gamecube Fable the lost chapters för xbox The Sims 2 för xbox och pc Legend of Zelda the windwaker för gamecube :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 öhhh inte i ett enda av dom spelen kan man spela mer än 2 han sa MMORPG tja WoW är la ganska bra sen finns ju Guild wars också éverquest 2 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 det finns inte så många RPG spel som man kan LANa vad jag vet, däremot tycker jag att Prey är ett väldigt bra FPS spel, sök "Prey demo" på google om du vill testa Prey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) vad är RPG spel igentligen? + runescape jag är lvl 51 Redigerat 1 Augusti 2006 av simlar99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 RPG står för roleplaying game och handlar för det mesta om att du göra en egen karaktär och gå upp i lvl byta vapen rustning mm, runescape är ett, även om jag tycker det suger så är det ändå ett RPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ja jag har undrat för battleon är ett RPG spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ja men det är inget bra och det är inget MMORPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.