Girafariglove Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Jag fick precis en Porygon :D :P o undrar vilket som e det bästa moveset till den. attacker den har nu: Tackle Conversion Agility Psybeam Den e på lv.18
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Tjaa, bara ett förslag: Psychic Recover (lv.20) Protect Zap cannon (Lv.48) Och så ska du väl utveckla den också? :)
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Porygon2, Porygons utveckling kan lära sig conversion2. Förresten vad är Porygon för någon slags pokémon egentligen? Den ser ut som en allergisk anka eller något som är uppbyggt av lego, den är ju helt kantig. :unsure:
nixo99 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 för att få porygon2 måste du je den up-grade och sen byta med nån så utveklas den :D
Girafariglove Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Tjaa, bara ett förslag: Psychic Recover (lv.20) Protect Zap cannon (Lv.48) Och så ska du väl utveckla den också? :) Hmm, kanske. O såklart att jag ska utveckla den :wacko: . Då hade jag tänkt lära den Conversion2 så den attacken står jag fast vid, Psychic ok, Recover naturligtvis :blink: o så kanske Tri attack, Recycle eller någon TM eller tutord move inte Protect den ska Aero få. Har byggt nu fyra olika movesets till min Pory. När jag klarat E4 ska jag breeda den me min Ditto o testa dessa fyra vad tycker ni? Tri attack/Sunny day/Recover/Agility Zap cannon/Solar beam/Shadow ball/Tri attack Lock-on/Rain dance/Tri attack/Iron tail Recover/Thunder/Sharpen/Sharpen
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Sunny Day Solarbeam Rain Dance Thunder = Bäst!
Girafariglove Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 OT: Jag fyller 19 idag :P . BT: Zebra jag tänkte väll det.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 OT:Grattis!Jag fyller i över morgon! BT:Hur visste du det?
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Men en sak!Lär den Recover i stället för Rain Dance/Sunny Day.
Girafariglove Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 OT:Grattis!Jag fyller i över morgon! BT:Hur visste du det? De e bra combo-attacker.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 (chili19 @ 02/08-2006 21:39:31) OT:Grattis!Jag fyller i över morgon! BT:Hur visste du det? De e bra combo-attacker. <{POST_SNAPBACK}> Nej!Mina favvo!
Rekommendera inlägg