CiR3 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hej , har letat runt på lite andra ställen men har inte hittat så jag tänkte fråga här Det är så att jag har en Bandlogo ritad i paint som jag skulle vilja göra om till "3D" i photoshop. frågan är alltså hur gör jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 i photoshop går de? skaffa blender (www.blender.org) fast kommer ta ett tag innan du kan göra om bilden till 3D för först måste du lära dig programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 i photoshop går de? skaffa blender (www.blender.org) fast kommer ta ett tag innan du kan göra om bilden till 3D för först måste du lära dig programmet För 3D i flash ska du använda Swift 3D ... du måste också köpa det som jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Kan du ge mej en guide i blender, Mellan-Mjölken? PLZ..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 3D och 3D men en effekt kan man göra... http://www.voidix.com/3dlogo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Nu är det så att jag är brutal n00b på photoshop. så om någon av er skulle ha lusten och orken att fixa loggan åt mig skulle det var väldigt sjysst. jag bifogar den här om någon skulle ha lust att fixa till den. Redigerat 4 Augusti 2006 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 funkar ju inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Nu är det så att jag är brutal n00b på photoshop. så om någon av er skulle ha lusten och orken att fixa loggan åt mig skulle det var väldigt sjysst. jag bifogar den här om någon skulle ha lust att fixa till den. har du gjort den i paint!? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.