splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 För många år sen har jag lyckats få fram en sång grupp som spelar instrument när jag klarade nivåerna men nu dyker dom inte fram. Vad är för fel jag gör?! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 förklara mer...kanske fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag har redan förklarat och vadå fel forum?! :angry: Jag spelade det på G-A-M-E-B-O-Y P-O-C-K-E-T!!!!!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) kk men detta är gameboy...inte gameboy pocket forum så nu är det :meddum: och om du menar låten i tetris när man kör så heter den på svenska iaf kallänka...spelade den på musiken ngn gång Redigerat 7 Augusti 2006 av _ray_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 detta forum heter inte heller gameboy color. i detta forum gäller både pocket och color. desutom är pkmn blå/röd som det diskuteras om ganska mycket här gameboy pocket spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Så ni vet inte svaret, va? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 jag önskar dig lycka till men om jag får säga detta til dom som skrev : Onödiga INLÄGG som ni skriver!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg