ArgSnickare Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 salamence 99 entei 100 kyogre 100 groudon 94 swampert 100 metagross 76 (tränar den nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 nice... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazeman Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 BLAZEiken lvl 92 rycuaza lvl 90 groudon lvl 90 REGITRION alla i 60 m.m har gätte många combos :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Har börjat på nytt på Ruby så detta e mitt till tänkta lag me attacker: Sceptile-Leaf blade, Mega drain, Screech/Protect, Aerial ace Linoone-Pin missile, Headbutt/Ice beam, Protect, Thunderbolt Mightyena-Shadow ball, Crunch, Thief, Protect Altaria-Refresh, Dagon claw/Dragonbreath, Sky attack, Fly Camerupt-Flamethrower, Rockslide, Earthquake, Eruption/Fissure/Protect Gyarados-Thunderbolt, Surf, Earthquake, Ice beam/Dragon dance Har kommit på ett kul fusk till R/S. Skaffa Pokemon box o Spela så du har 100pokemon i dexet o en Mästar boll. Spara sen över den me andra föremål du vill behålla på Pokemon box. Sen startar du om spelet igen o igen så kan du få hur många Mästar bollar du vill :D Om ni redan kan detta fusk så säj inget negativt, det låter bara otrevligt. OBS: pokemon måste hålla i föremålen. Redigerat 6 Augusti 2006 av chili19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 gengar lv 59 raikou lv 87 umbreon lv 66 espeon lv 43 meganium lv 33 kingdra lv 100 jag tränar alla uttom kingdra annars har jag typ 10 runt lv 80 och 5 hundra levlade men dom är på emerald. varav en shainy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Shiny Tyranitar level 100 Piloswine level 100 Togetic level 100 Espeon level 100 Hitmontop level 100 Steelix level 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ni komer skrata om ni får veta mina :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 På Sapphire så spelar jag inte seriöst. Mitt riktiga team har jag på emerald.. Sapp : Ninjask Lv 100 Att : Baton Pass Sword dance Doubleteam Slash Scizor Lv 100 Baton Pass Iron defence Metal Claw Double team Xatu Lv 100 Baton Pass Calm mind Psychic Psych Up Shiny Gorebyss Lv 100 =) Baton pass Rain Dance Surf Safeguard Rapidash Lv 100 Flamethrower Batonpass Hypnosis Firespin Absol Lv 100 Shadow Ball Baton Pass Aerial Ace Slash .. Damer och herrar.. Låt mig presentera.. The Baton Passers ! x) Brukar leka med dom mot kompisar då och då. Duger dock inte i tävlingar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Pichu lvl 51 tackle (normal) iron tale (iron) Hmm, är den här killen bra på att välja attacker? :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Pokémon Emerald Pidgeot Lv: 85 Attacker: Aerial Ace, Fly, Secret Power, Steel Wing Salamance Lv: 85 Attacker: Dragon Claw, Fly, Fire Blast, Defence Curl Mewtwo Lv: 85 Attacker: Recover, Mega Kick, Hyper Beam, Strength Mightyena Lv: 89 Attacker: Iron Tail, Body Slam, Take Down, Hyper Beam Lapras Lv: 100 Attacker: Hydro Pump, Surf, Thunder, Blizzard Charizard Lv: 100 Attacker: Overheat, Fly, Heat Wave, Earthquake Redigerat 11 Augusti 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ni komer skrata om ni får veta mina :unsure: Jag kommer inte det.Promis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Fick slut på batteri idag och är hos pappa glömde laddarn till mitt SP hos mamma så jag kan inte spela förän på söndag. :( Redigerat 11 Augusti 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg