agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Du kanske såg att alla var is attarker?Och det är INTE bra att bara ha av en typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Metang (Lv.24(under träning)) Pupitar (Lv.39(under träning)) Haunter (Lv.57) Articuno (Lv.59) Kyogre (Lv.68) Egg (Dratini(kommer snart kläckas)) Sen har jag en Blaziken Lv.100 i boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 På Emerald: Rayquasa*4 Volbeat (tränar) Ho-oh (från CN) På LG: Blastoise Pidgeot Venomoth Aerodactyle Raichu Ninetails elr Charizard (oxå från CN) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 mitt team är : ludicolo lv 50 swellow lv 50 golen lv 45 behöver hjälp med dom sista :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Den första var inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 mitt team är : ludicolo lv 50 swellow lv 50 golen lv 45 behöver hjälp med dom sista :S Din starter(inte om den var Mudkip). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 det var mudkip :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 varför använder du inte den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Mudkip äger nästan allt ;) Skaffa en Raichu och en Ninetales, dom är mitt vinnarteam i dubbelmatcher och om jag möter en ground-pokémon använder jag Swampert men du kan ju använda din Swellow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Andänd Swampert istället för Ludicolo. Och byt ut ninetales mot en gräs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Glömde skriva mitt team Raichu Thunder, Thunderbolt, Dubble Team, Quick Attack Ninetales Flamethrower, Will-O-Wisp, Confuse Ray, Quick Attack Swampert Take Down, Mud Shot, Muddy Water, Surf Sableye Confuse Ray, Shadow Ball, Night Shade, Faint Attack Sandslash Sand-Attack, Earthquake, Slash, Swift Aggron (Skulle egentligen ha varit en Alakazam) Take Down, Metal Sound, Iron Tail, Hidden Power (var Is förut, byttes när den utvecklades) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg